Post by retburgdegeti on Mar 13, 2022 22:59:21 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Drag\u0027n\u0027Boom ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Drag\u0027n\u0027Boom IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mere udholdenhed hack ▞▞▞
▞▞▞ Drag\u0027n\u0027Boom 2022 version ▞▞▞
fremragende fantastisk Wow
Pæn. Men få noget povlome.
Drag'n'Boom ארקייד istg
Fhs
Dictators : No Peace شبیهسازی sumv
Dette er en kedelig oplevelse
Dette spil er virkelig sjovt, men jeg synes, der burde være flere niveauer som området, hvor du spiller niveauer for at få nøgler, men et andet niveau til den første tilstand med flere fjender og ting. Men det er stadig et fantastisk spil, som det er.
elsker spillet
Kærlighed. Dette spil, selvom det er lidt trist, at du kun kan få nøgler fra den anden slags niveauer
Det var okay
Ankama, jeg må sige, at jeg elsker dine spil. Dine koncepter er ret originale. Og hver af dem har en unik stil. Grafikken er flydende og kreativ. Selvom jeg lige har downloadet dette spil, er det endnu et af de veldesignede og udførte spil. Godt arbejde gutter
Sjovt. Færre annoncer ville have opnået 5 stjerner
bedste spil nogensinde
Piggene er så hårde, at jeg ikke kan gøre det.
Jeg elsker det her spil
Meget flot spil. Kontroller er noget af en opgave
Osm
MEGA GODT
Jeg kan godt lide spillet, men. Hvorfor der er 5 liv formodes at være flere liv! 😠😠Men. Det er fedt 😎
Drag'n'Boom アーケード ifij
God idé til et meget vanedannende spil, det skal bare have nogle kontroljusteringer
Jeg giver 1 stjerne, fordi der står Fejl, når jeg vil spille, vær sød at hjælpe
Dette spil BOOMER med action og tilfredsstillende, glat gameplay! Det er på tide, at annoncerne ikke dukker op konstant, og banerne er super sjove at spille. Der er en god grund til, at den har fået 4,6 stjerner.
Bedste platformspil/arcade-spil nogensinde, sød kunststil og komfortable kontroller. Måske skulle du lave en efterfølger til dette mesterværk!
Sjov, humoristisk, underholdende, men kort
Drg'n'Boom er det bedste spil
alt i alt godt spil, men det giver ikke fuld skærm gameplay på infinix hot s3, giv venligst en opdatering til det
Super sjovt og underholdende
Det beskriver slet ikke, hvordan man spiller spillet godt, men det er stadig godt
Drag'n'Boom アーケード ohfu
Ubegrænset uden mål
Havde ikke de store forventninger til denne titel. Typisk er ideen om at spille disse typer spil sjovere end selve spillet. Ikke sådan med denne! Hoppen og sprængningen og spillets progression er lige udfordrende nok til at forblive underholdende i et anstændigt stykke tid, og niveauerne er korte og søde. Hav det sjovt!
det er så sejt
Jeg kan virkelig godt lide dette spil, men jeg afslutter den øverste og underjordiske verden med alle 3 stjerner og køber alle dragen på 4 dage, jeg har brug for en opdatering
Pæn
Dette spil var fantastisk, god musik, god lydeffekt og god grafik, og ikke mange annoncer, dette spil er fedt, jeg kan lide det, det er alt
Uspilleligt, modbydeligt antal annoncer
Jeg kan ikke lide det
Simpelt & sjovt. Annoncer stadig acceptable
Nå, det er sjovt nogle gange at trykke på den forkerte del, så jeg ender med at skyde ildkugler, men det gør ikke noget, så længe spillet er godt, annoncerne er meget minimale tak, kan du lave dette spil, når du går længere, bliver du større, og du vil være på størrelse af faderen og fjenderne vil være på størrelse med dragernes næsebor 😗😀Jeg håber, det hjalp, dette er et fantastisk spil indtil videre, jeg kan godt lide at svinge, det er så glat, og blive ved med at forbedre dine spil ༼ つ ◕‿◕ ༽つGodt arbejde !!! Btw, jeg spiller også King Tongue, og det er fantastisk.
farvel godt spil